2013. szeptember 17., kedd

2013. szeptember 17.



1. Az elvégzett tevékenységek, feladatok összefoglalása:

Mai reggelt Peti ébresztőjének harmadszori végighallgatása indította be. Addigra már az egész szoba kellő idegállapotba került, hogy kidobja az ablakon a telefont. Majd miután Márk leadta a csapatkiáltást, Peti hősiesen kirohant a fürdőből és kikapcsolta végre az ébresztőt, ezzel megmentve a telefonját a megvadult jákysoktól.
            A mostani reggelit a megszokottól eltérő szendvics felépítéssel kezdtem, a változatosság kedvéért. Majd miután végeztem a reggelivel, visszamentem a szobába, ahol Peti ismét lejátszotta kétszer az ébresztőjét. Többen is kifejeztük neki, hogy mennyire nem tetszik az a zene.
            A reggeli utáni pihenést Dávid törte meg azzal, hogy leugrott az ágyról és azt mondta: menjünk. Átöltözés után a dohányzó saroknál vártuk a főnököt, hogy elossza a csapatokat.
            Beni, Dávid, Norbi és én alkottunk egy csapatot és a tegnapi falazat belső részét kellett először kifugázni. Norbi segítségével szétszedtük az egyik állványzatot, majd felépítettük a belső oldalán a falnak. Mai napon is sikerült erőt vennem magamon és legyőzve a tériszonyt felmentem az állványra.
            Nemsokára következett az ebédidő. Ebédelni úgy mentünk el, hogy már nagyon kevés volt hátra a fugázásból. Ebédre lencselevest kaptunk, legalábbis mi erre tippeltünk.
Miután végeztünk a fugázással megkaptuk az új feladatot, vakoljuk be az egészet. Másfél óra alatt sikerült is Norbinak és Beninek lekennie, Dáviddal alig bírtuk az anyagot olyan ütemben keverni nekik, ahogy húzták.
            Lentről kezdték el glettvassal húzni a srácok a vakolatot, majd mikor körbe értek az épületrészen felállítottuk az állványzatot és kezdték elölről, csak most már a felső részét vakolták. Voltak a falban olyan kilógó részek, amiket menetközben kellett Norbinak kalapáccsal vagy fűrésszel eltávolítania. Fél zsák vakolóanyag maradt, mire lejárt a munkaidőnk és egy kis folt maradt tisztán. Jelentettük a főnöknek, hogy szükség van még további anyagra. Elmondta nekünk, hogy nagyon jó munkát végeztünk, és hogy túl gyorsak vagyunk. Hát igen, mi nem a napi 3 sor téglát felrakó lengyelek vagyunk.
            Mai napon segítettem Adrinak is annyival, hogy elvittem egy talicskányi törmeléket és egy teljes lapát építési törmeléket tettem a talicskába, mindezt csak azért, hogy bele tudjam írni a mai munkanaplómba.

2. Szerzett tapasztalatok:

Vakoló anyag keverés közben óvatosan kell bánni a víz adagolásával, mert könnyen besokallhatunk vele.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése